Nowa wtyczka „Doxis4 SmartBridge for Salesforce” łączy czołowe rozwiązanie ECM z jednym z najpopularniejszych systemów CRM. Dzięki intuicyjnie połączonym danym i dokumentom, rozwiązanie SER umożliwia użytkownikom Salesforce świadczenie pełnego zakresu usług swoim klientom, w tym pełną dokumentację oraz spełnienie wymagań dotyczących zgodności z przepisami. Wszystko to, daje firmom przewagę nad konkurencją, szczególnie w dziedzinie obsługi klienta.
Zapewnianie klientom kompleksowego wsparcia, często wiąże się z dużym nakładem pracy administracyjnej. Pracownicy wielu różnych działów zazwyczaj rejestrują swoje działania w rozwiązaniu CRM. Muszą również zarządzać korespondencją i dokumentami, takimi jak umowy, oferty czy faktury. Z tego względu system ECM jest istotnym rozszerzeniem oprogramowania, które pozwala zgromadzić w jednym miejscu wszystkie informacje o relacjach z klientem w wygodny i zgodny z przepisami sposób. Ręczne zbieranie informacji - czasochłonne i skomplikowane – okazuje się wtedy niepotrzebne.
Doxis4 SmartBridge for Salesforce stanowi pomost pomiędzy systemami ECM i CRM. Dzięki nowej wtyczce do platformy Doxis4, możliwa jest praca nad wszystkimi dokumentami związanymi z obsługą klienta. Dotyczy to również wiadomości e-mail, faktur, dokumentów dostawy oraz treści z innych aplikacji biznesowych, które są generowane poza Salesforce. Umożliwia to przedsiębiorstwu kompleksowy wgląd w charakterystykę klientów.
„Nowa wtyczka znacznie upraszcza codzienną pracę działów sprzedaży i obsługi klienta oraz zapewnia firmom przewagę konkurencyjną” — mówi Marcin Somla, Dyrektor SER Group w Polsce. „Kiedy oba systemy są ze sobą zintegrowane, wszystkie informacje mogą być optymalnie wykorzystywane, bez uciążliwego przechodzenia między aplikacjami. Można szybko odpowiadać na pytania klientów, a obsługa jest lepiej zorganizowana i w związku z tym bardziej efektywna. Praca przebiega sprawniej i wydajniej, a poszczególne działy lepiej ze sobą współpracują. Nawet pracownicy bez dostępu do Salesforce mogą pobierać dokumenty z tego systemu za pomocą Doxis4, co pozwala uniknąć problemów związanych z nierównym dostępem do informacji. Usprawnia to współpracę i zwiększa ogólną wydajność procesów”.
Doxis4 SmartBridge for Salesforce w pełni łączy oba systemy, udostępniając informacje z Doxis4 w interfejsie Salesforce — a wszystko to w uporządkowany i logiczny sposób. Zestawy danych Salesforce, takie jak konta, dodatkowe komentarze, kontakty czy leady, mogą być synchronizowane z odpowiednimi kartotekami eFiles w Doxis4. Również odwrotnie — system Doxis4 automatycznie reaguje na aktualizacje w Salesforce, np. w przypadku dodawania nowych obiektów. Kiedy w Salesforce zostaje zarejestrowany nowy kontakt, Doxis4 automatycznie zakłada odpowiadającą mu kartotekę.
„Wtyczka Doxis4 SmartBridge for Salesforce zapewnia klientom kompleksowy przegląd wszystkich informacji wygenerowanych podczas relacji z obecnym lub potencjalnym klientem” — komentuje Marcin Somla. „Jego kolejną zaletą jest to, że wszystkie dokumenty Salesforce są przechowywane zgodnie z przepisami i spełniają wymogi audytów. System rozpoznaje również dane istotne z punktu widzenia rozporządzenia RODO i odpowiednio je chroni. Przynosi to korzyści zarówno działom sprzedaży, jak i compliance”.
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/mozliwosc-bezproblemowego-polaczenia-salesforce-i-doxis4-usprawnia-obsluge-klienta-w-zakresie-serwisu-i-sprzedazy